Belgische Herder Club Nederland - Logo

Buitengewone Ledenvergadering BHCN 28-07-2020

Buitengewone ALV: 28-07-2020 (KC Arnhem Drielsedijk 15A, 6841 HJ Arnhem. Verzamelen 19.30, Vergadering begint om 20.00

IVM COVID-19 VAN TE VOREN AANMELDEN ( Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. )EN ALLEEN VOOR BHCN LEDEN!

Door de ontstane situatie bij de BHCN zijn er meer vacatures dan bestuursleden.

Derhalve gaat volgens de Statuten van de BHCN Artikel 22 in werking.

1. Opening.

2. Mededelingen en ingekomen stukken.

3. Financieel situatie tot heden.

4. Toestemming voor verwerking van de financiën door administratiekantoor

5. Toestemming behandeling financiële stukken op de najaars- alv

6. Bestuursverkiezing

7. Evenementen

8. Sluiting.

Statuten: Artikel 22 Vervulling tussentijdse vacatures

2. Het bestuur is verplicht, de vervulling van de open plaats of de open plaatsen voor de eerstvolgende Algemene Vergadering te agenderen. Zodra echter het aantal zitting hebbende bestuursleden minder bedraagt dan het aantal vacatures, is het bestuur verplicht zo spoedig mogelijk een Algemene Vergadering ter voorziening in die vacatures te beleggen.

Tijdens de najaars- alv zal moeten worden beslist of er toekomst is voor de BHCN of dat de vereniging zal worden opgeheven. Tijdens de periode tussen deze alv en de najaars alv zal worden bekeken of er genoeg animo is voor het voortbestaan van de BHCN. Het huidig gekozen bestuur zal indien opheffing ook zorg dragen voor de afhandeling hiervan.

Wilt u constructief meedenken kom dan naar deze BALV.

Afdrukken E-mailadres